Telia suger apröv gånger 10 !!!!
Nu är jag fasiken arg!!
Fick precis en trevlig liten räkning från Telia på 1208 kr...
Till historien hör att jag för några månader sen köpte min mobil, på avbetalning! Den skulle kosta 250 kr i månaden, och sen skulle också abonnemanget kosta 69 kr i månaden! Helt ok!
När jag nu får en kvartalsfaktura på en orimlig summa så blir jag LITE upprörd!
För det första var det ingen som meddelade att det skulle bli per kvartal, den informationen finns att hämta när man loggar in på Telias hemsida, logga in gör man med hjälp av fakturanumret, vilket jag alltså inte haft förrens nu, vilket innebär att jag inte kunnat kolla upp den informationen förrens nu!
För det andra, så delade jag upp kostnaden på tre månader, inte fan blev det 250 i månaden, snarare 400 i månaden!
Och för det tredje, så skulle abonnemangsavgiften vara gratis fram tills årsskiftet, vilket jag noga läste på den lilla lappen! Men den avgiften står trevligt med i fakturan ändå!
WTF?!
Så jag ringer till Telias jävla kundtjänst, får svara på en massa onödiga frågor med en lååångsam inspelad telefonröst som så snällt tar hand om mig, när jag tillslut är klar och har knappat in allt och svarat på alla frågor, så säger dem att jag ska återkomma imorgon för att kundtjänsten är stängd!
Kort och gott, Telia är enormt superdåliga på att informera I TID!!!!!!
Och jag tänker INTE ge mig !!
Fick precis en trevlig liten räkning från Telia på 1208 kr...
Till historien hör att jag för några månader sen köpte min mobil, på avbetalning! Den skulle kosta 250 kr i månaden, och sen skulle också abonnemanget kosta 69 kr i månaden! Helt ok!
När jag nu får en kvartalsfaktura på en orimlig summa så blir jag LITE upprörd!
För det första var det ingen som meddelade att det skulle bli per kvartal, den informationen finns att hämta när man loggar in på Telias hemsida, logga in gör man med hjälp av fakturanumret, vilket jag alltså inte haft förrens nu, vilket innebär att jag inte kunnat kolla upp den informationen förrens nu!
För det andra, så delade jag upp kostnaden på tre månader, inte fan blev det 250 i månaden, snarare 400 i månaden!
Och för det tredje, så skulle abonnemangsavgiften vara gratis fram tills årsskiftet, vilket jag noga läste på den lilla lappen! Men den avgiften står trevligt med i fakturan ändå!
WTF?!
Så jag ringer till Telias jävla kundtjänst, får svara på en massa onödiga frågor med en lååångsam inspelad telefonröst som så snällt tar hand om mig, när jag tillslut är klar och har knappat in allt och svarat på alla frågor, så säger dem att jag ska återkomma imorgon för att kundtjänsten är stängd!
Kort och gott, Telia är enormt superdåliga på att informera I TID!!!!!!
Och jag tänker INTE ge mig !!
Kommentarer
Trackback