Telia maddafakking FELia!
Telia måste helt seriöst vara det absolut största jävla skämtet på denna jord!!!
Jag HATAR Telia!
Den dagen jag betalat av min mobil och Telia kan slänga sig i väggen kommer vara större än allt annat... Jag längtar!
- Deras erbjudande om gratis abonnemangsavgift i tre månader... inget jag la märke till?
- De skickar kvartalsräkning till mig utan att meddela det när jag först skaffade abonnemanget.
- De fortsätter skicka kvartalsräkning trots att jag ringt och ändrat till månadsräkning.
- De skickar återigen kvartalsräkning trots att jag för andra gången ringt och ändrat till månadräkning.
- De ger mig inga som helst svar när jag frågar hur fan de kan klanta sig så två gånger i rad?
- Nu måste jag återigen betala deras jävla kvartalsräkning på en halv miljard kronor (jämfört med min budget).
- Men de lovar så fint att jag däremot kommer få månadsräkning därefter... SUG MIN RÖV!!
- Till råga på allt så är deras kundtjänst det absolut mest värdelösa och jobbigaste i världen. Först ska man prata sig fram till vad man vill ha hjälp med. Sen ska man knappa in alternativ trots att man precis sagt samma sak till talsvaret och sen måste man utöver det knappa in en jääävla massa annat till höger och vänster. För att sedan få "hjälp" av en total jävla idiot...
///Mikaela
Jag HATAR Telia!
Den dagen jag betalat av min mobil och Telia kan slänga sig i väggen kommer vara större än allt annat... Jag längtar!
- Deras erbjudande om gratis abonnemangsavgift i tre månader... inget jag la märke till?
- De skickar kvartalsräkning till mig utan att meddela det när jag först skaffade abonnemanget.
- De fortsätter skicka kvartalsräkning trots att jag ringt och ändrat till månadsräkning.
- De skickar återigen kvartalsräkning trots att jag för andra gången ringt och ändrat till månadräkning.
- De ger mig inga som helst svar när jag frågar hur fan de kan klanta sig så två gånger i rad?
- Nu måste jag återigen betala deras jävla kvartalsräkning på en halv miljard kronor (jämfört med min budget).
- Men de lovar så fint att jag däremot kommer få månadsräkning därefter... SUG MIN RÖV!!
- Till råga på allt så är deras kundtjänst det absolut mest värdelösa och jobbigaste i världen. Först ska man prata sig fram till vad man vill ha hjälp med. Sen ska man knappa in alternativ trots att man precis sagt samma sak till talsvaret och sen måste man utöver det knappa in en jääävla massa annat till höger och vänster. För att sedan få "hjälp" av en total jävla idiot...
///Mikaela
Kommentarer
Postat av: Henrik
Haha Ja jag håller med så mycket om deras jävla kundsupport. Man sitter där i 10 timmar innan man kommit dit man vill... Och när man väl kommit dit så får man alltid prata med någon och förklara allt från början ändå. En gång blev jag så arg så jag trodde att jag skulle döda någon:(
Trackback